Ви помічали, як облаштовані супермаркети? Ваш маршрут будують так, що від самого входу ви хочете щось купити. Деякі клієнти навіть не знають, що їх починають обробляти. Все для того, щоб вони купували більше і більше.
Як маніпулюють супермаркети
Акції ще на підході до магазину. Помічали їх? Ще на вулиці магазин пропонує вам купити ту саму ковбасу, яку ви бачили декілька неділь назад.
У самому магазині відділи розташовані так, щоб ви йшли через весь супермаркет, та дивилися на інші товари, та витратили більше. Ще й на касі ви бачити багато дрібничок, які чомусь вам можуть знадобитися.
Булочні та кава
Великі мережі атакують вас ще й ароматами. Власна кава, булочки, хліб, десерти та піци - втримається не кожен. Аромати впливають на людину дуже сильно, спонукаючи її купувати. Вони викликають почуття голоду, а під його впливом, як ви знаєте, людина купує ще більше.
Акції та знижки
Розумні люди знають, що знижка - не завжди є зниженням ціни на товар. Тут є два моменти:
- Справжні знижки роблять на товари, які скоро спишуть. Або на товари, знижку на які робить компанія-постачальник під час промо-акції.
- Знижки не змінюють ціну товару. Магазини підвищують ціни, а потім знижують їх, називаючи це знижкою.
Музикальне супроводжування
Помічали яка музика грає в магазині? Це роблять для того, щоб ви обирали товари у ритм та кидали їх у кошик. Такий собі "інтерактив".
Також є трюк зі спокійною музикою. Вона знижує кількість ударів серця на хвилину, та людина стає спокійною. Спокійна людина більше проводить часу біля полиць, тож - купує більше.
Картки лояльності
Бути у плюсі - мрія кожного. Але картки лояльності та дисконтні картки допомагають слідкувати за вами, та вашими потребами, підганяючи акції під вас.
Також так вас прив'язують до конкретної мережі магазинів. Ви перестаєте слідкувати за іншими мережами та йдете туди, де у вас вже багато бонусів.
Читайте також: Що потрібно купити про всяк випадок: корисно. Щоб отримувати новини більш оперативно, заходьте до нашого Telegram.