Покрокова інструкція: як повернути кошти за газ у колишнього постачальника

З початком повномасштабної війни частина компаній, що постачала газ населенню, припинила надавати свої послуги. Споживачів, які мали з ними договір, перевели на нового газопостачальника – "Нафтогаз".

Але на сьогодні автоматично змінити отримувача коштів з особових рахунків споживачів неможливо. А тому багато хто продовжував сплачувати послуги колишньому постачальнику газу, отримавши таким чином заборнованість перед новим. У такому випадку гроші доведеться повертати самостійно.

Як це зробити?

Щоб повернути кошти треба самостійно написати заяву колишньому газопостачальнику. Обов'язково вказати персональні дані: ПІБ, місце проживання, прохання повернути кошти, дату та підпис.

До заяви обов'язково додати:

  • копію паспорта (1-6 сторінки);
  • копію ідентифікаційного коду;
  • копію квитанції про помилкову оплату;
  • довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (при створенні у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).

Заяву можна відправити поштою на офіційну адресу газопостачальної компанії, чиїми послугами ви користувались раніше. Але в такому випадку на паперових копіях документів, що додаються, має бути зроблено посвідчувальний напис ("Згідно з оригіналом"), а також підпис, ПІБ власника документу та дата.

Також підписану заяву та документи можна надіслати електронною поштою. У цьому випадку все має бути засвідчене електронним підписом (ЕЦП).

Як довго чекати на відповідь?

Попередня газопостачальна компанія має надати відповідь та повернути кошти упродовж 14 – 30 календарних днів. Проте, ви маєте пам'ятати, що в умовах війни терміни можуть бути дещо інші. Якщо кошти вам так і не повернули, єдиним виходом буде звернутися до суду

Читайте також:

Як зекономити заряд батареї: неочевидна функція телефону

Ринок праці в Украні: кого шукають роботодавці і кому готові платити найбільше

На Дніпропетровщині лікарі викрали 67 мільйонів гривень із бюджету України.