Маєте право: 6 послуг "Укрзалізниці", які ви можете вимагати

Багато українців не знають, які безкоштовні послуги входять до сплаченого ними білету і соромляться про них просити. Проте, кожен пасажир потягу "Укрзалізниці" має право розраховувати на перелік цих послуг.

На що ви маєте право

Пасажир поїзда має право безкоштовного використання санвузлами на вокзалах та станціях, через які курсує їхній поїзд. Таке право залежить від форми квитка (електронний він чи паперовий). Такі правила прописано у 36 пункті Порядку обслуговування громадян залізничного транспорту.

Кожен пасажир, який купив квиток на поїзд, має право отримувати безкоштовно окріп. Закон зобов'язує провідника забезпечити пасажирів безплатною питною водою.

Мало хто знає, що пасажири мають можливість скористатися холодильником і мікрохвильовою піччю, які стоять у купе провідника. Також у разі потреби доступною до використання обов'язково має бути аптечка.

Якщо ви або ваша дитина боїться їздити на верхніх полицях через страх впасти - провідник зобов'язаний видати вам ремені безпеки, якими ви можете скористатися у разі потреби.

Така ситуація може статися з кожним. Однак практично ніхто не знає про наявність права безкоштовно повернутися назад. Для того щоб це зробити, необхідно звернутися до начальника поїзда з квитком.

Кондиціонер, що не працює, - реальне право кожного пасажира перейти в той вагон, де працює кондиціонер і є вільні місця.

Читайте також: 

Буде справжнім зашморгом на шиї: цим знакам зодіаку заборонено підходити до фінансових установ

Щоб узимку не було слизько, зробіть це зі своїм взуттям: як не падати всю зиму

7 джерел світла, які замінять звичайну свічку при відключенні електроенергії: найкращі варіанти на кожен день