В Україні останнім часом збільшилась кількість випадків шахрайства. І якщо про деякі "схеми" громадяни вже знають, то про новий спосіб обману чули не всі. Шахраї використовують на свою користь проблеми зі зв'язком, які виникають у багатьох людей, через перебої в поданні електроенергії й пропонують "вирішити питання"
Як працює нова "схема" мобільних шахраїв
Злочинці телефонують користувачам мобільного оператора "Київстар" та представляються працівниками служби підтримки. А далі пропонують людям допомогти "вирішити проблеми з мобільним зв'язком", що зрештою закінчується викраденням номеру.
Жінка, яка стала жертвою аферистів розповіла в соціальних мережах, що їй запропонували "підключити номер до резервної вежі".
Після цього шахраї просять продиктувати код підтвердження, який має прийти на номер мобільного, нібито від "Київстар".
Вони просто заблокували мою сім картку, а номер мій використовували, щоб залізти в усі – до Приватбанку, Монобанку, пошти... Все виглядало так, ніби я сама ліквідую свою сім-картку і роблю нову за своїм номером. Це все робилося хвилин 10, у цей час шахрай тримав мене на зв'язку, просив "згенерувати код абонента" - будь-які 4 цифри. І на кожен мій варіант говорив "такий вже є" (пінкод у нього не підходив, що не ясно!). З моїх відповідей він щось "нагенерував" і тут дзвінок обірвався і мобільний зв'язок у мене зник, - стверджує постраждала.
Як наслідок, з рахунку жінки злочинці викрали 55 тисяч гривень.
Варто також зазначити, що телефонували працівники "служби підтримки "Київстару" чомусь із номера іншого мобільного оператора - "Vodafone". Проте, за словами постраждалої, вона спочатку не звернула уваги на цей нюанс.
Читайте також: Українцям продавали отруйну олію: оминайте цей продукт десятою дорогою
Повістка прийшла повторно: чи має право військкомат вручити "запрошення" вдруге
Масова мобілізація в Україні: чи відбудеться найближчим часом загальний призов