За результатами лютого 2023 року колишній лідер серед моделей, які найчастіше купували українці на внутрішньому ринку, ЗАЗ-Daewoo Lanos, посів третє місце.
Вперше за багато років колишній лідер продажів Daewoo Lanos опустився на третє місце, поряд з Sense, серед 15 найпопулярніших вживаних моделей, які купували в Україні в лютому. Про це повідомляють експерти Інституту автомобільного ринку.
Найпопулярніший бренд на внутрішньому ринку
Лідером серед марок легкових автомобілів, придбаних на внутрішньому ринку в лютому, продовжує залишатися Volkswagen. Українці уклали 7,8 тис. угод з купівлі-продажу автомобілів цієї марки, що відповідає 12,1% від загальної кількості.
Друге місце залишається за російсько-радянською продукцією ВАЗ. Частка ринку цієї марки поступово скорочується і в січні становила 6,1% (3,9 тис. угод).
На третьому місці - Renault (5,9%, 3,8 тис. угод). Skoda посіла четверте місце з часткою 5,7% (3,6 тис. угод). Замикає п'ятірку лідерів Toyota з часткою 5,4% і 3,5 тис. угод.