Обов'язковим документом, який подається разом з заявою та іншими документами для призначення субсидії, є декларація про доходи. При виявленні в декларації будь-якої помилки, певний орган, який займається питанням призначення або нарахування субсидії, повинен сповістити про це заявника.
Про це пише прес-служба ПФУ.
Яким чином, сповіщають заявника про допущення певної помилки в декларації
Уповноважений орган, сам обирає спосіб сповіщення заявника, - повідомляється в Пенсійному фонді.
Способами сповіщення можуть бути, як: очне повідомлення, поштовий лист/сповіщення, смс-повідомлення на вказаний номер телефону, повідомлення на вказану ел. пошту, через вебпортал ел. послуг ПФУ, так і через додаток «Дія».
Чи можливо виправити помилку в декларації про доходи
Подавши нову декларацію про доходи у випадку будь-яких змін або корегування, або доопрацювання попередньої декларації у разі не повної інформації.
Можливо подати декларацію у будь-який зручний для особи спосіб
Скільки надається для цього часу.