В "Укрзалізниці" почали використовувати штучний інтелект для обробки відгуків пасажирів: деталі

"Укрзалізниця" почала активно послуговуватись перевагами та можливостями штучного інтелекту. У прес-службі компанії розповіли, що активно застосовують ChatGPT під час аналізу відгуків, які пасажири залишають на офіційних сторінках "Укрзалізниці".

Що відомо

Зазначається, що штучному інтелекту вдається обробити усі дані з правильністю в 90%. А його головною задачею є коректне розподілення усіх звернень і відгуків за 21-єю категорією, починаючи якістю обслуговування, закінчуючи запізненнями.

Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них — текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну — тепер цю роботу виконує ChatGPT, — розповіли в "Укрзалізниці".

Після того, як з даними попрацював ChatGPT, їх завантажують у систему аналізу, яка може визначити часову динаміку скарг для кожного маршруту та окремого поїзда.

У компанії сподіваються, що переваги штучного інтелекту дадуть можливість проводити всі потрібні операції значно швидше та оперативніше визначати проблемні ділянки перевезень. А це, у свою чергу, дозволить покращити якість обслуговування.

Варто зазначити, що написати відгук, пропозицію або скаргу можна в додатку "Укрзалізниці" або залишити їх через чат-боти у месенджерах: Viber, Telegram, Facebook Messenger чи Apple Messages. Крім того, їх можна відправити на електронну пошту чи QR-коди, які є на вокзалах та в поїздах.