Шість "законних" способів виманити гроші в покупця: хитрощі продавців

Багатьом знайоме відчуття розгубленості, коли після повернення з магазину розумієш, що придбав набагато більше, ніж планував. Спонтанні покупки - це не проблема конкретного шопоголіка. Для того щоб підштовхнути покупця до таких покупок, маркетологами розроблено цілий механізм. І в більшості випадків він працює.

Виверти продавців

Теплі, але яскраві кольори діють на психіку збудливо. У магазини з такими інтер'єрами покупці навідуються частіше. Крім того відомо, що інтер'єр, оформлений у зелений або блакитний кольори, здатний підвищити рівень продажів на 10-15%.

У великих мережевих магазинах простір зазвичай сплановано так, щоб черга на касу була обмежена стійками з усяким дріб'язком - біжутерією, окулярами, гумками для волосся тощо. Стоячи в черзі, люди розглядають полиці, що оточують їх з усіх боків, і частіше купують не особливо потрібні речі. А ще продавці часто змінюють розташування речей у магазині, щоб покупець у пошуках потрібної речі затримався там якомога довше. Це підвищує ймовірність покупки.

Ритмічна, але ненав'язлива музика також здатна підштовхнути до необдуманих придбань. Музика розважає і трохи збиває з пантелику, провокуючи спонтанну покупку.

Акції, знижки, розпродажі та оманливе заниження ціни - найдієвіші способи збільшення обсягів продажів. Про те, що в магазині знижки, можна дізнатися здалеку - продавці розміщують яскраві помітні банери та оголошення.

Акції - окремий вид мистецтва продажів. Усім знайома формула "Купи дві речі, і отримай третю в подарунок" ґрунтується на простій схемі пропозиції "в подарунок" найдешевшої речі, внаслідок чого економія якщо й буде, то мінімальна.

Часто можна зустріти і цінники з сумами, що закінчуються на 99. 99 гривень за річ замість 100 - економія крихітна, але психологічно покупцеві комфортніше придбати річ із двозначною ціною.