В Україні запроваджують нову професію, приймаються заявки від кандидатів: які вимоги та зарплата

Фото: Freepik

В Україні 26 червня відкрита подача заяв на конкурсний відбір за новою спеціальністю – помічник ветерана. Урядова ініціатива має на меті полегшення життя військових, які повернулися з зони бойових дій. Про це повідомили на сайті Міністерства у справах ветеранів України.

Обов'язки помічника ветерана

Працюючі на цій посаді, люди мають допомагати легше адаптуватися до мирного життя українським військовим, які повертаються з фронту. До переліку обов'язків помічника ветерана входять:

  • інформування про послуги та соціальні гарантії;
  • допомога у проходженні програми підвищення кваліфікації та працевлаштування;
  • допомога у проходженні ВЛК;
  • інша документальна робота.

Зарплата помічника ветерана

Як повідомляли раніше в Директораті стратегічного планування та євроінтеграції, на цій посаді пропонується зарплата 16 тисяч гривень.

"На етапі експерименту заробітна плата помічника ветерана становитиме в середньому 16 тисяч гривень і на це є кошти, закладені в державному бюджеті", - зазначили у Директораті.

Поки що проєкт діятиме у чотирьох областях України:

  • Дніпропетровська;
  • Львівська;
  • Вінницька;
  • Миколаївська.

Відомо, що наразі 38 громад з чотирьох регіонів зголосилися долучитися до проєкту. Очікується, що охочих незабаром з'явиться значно більше.

Хто може стати помічником ветерана

Претендувати на посаду можуть громадяни, які:

  • є ветеранами війни, членами сім'ї ветерана, постраждалими учасниками Революції Гідності, членами сім'ї загиблого (померлого) ветерана, членами сім'ї загиблого (померлого) захисника чи захисниці України та перебувають на обліку в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни;
  • мають ступінь освіти не нижче молодшого бакалавра;
  • мають Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
  • відчувають в собі сили стати центром ветеранського життя у своїй територіальній громаді.

Громадяни, які відповідають цим критеріям, можуть подавати заявки, які приймаються через інформаційний портал Е-ветеран.

Після конкурсного відбору кандидати проходитимуть спеціалізоване навчання та будуть працевлаштовані у Сервісному офісі у справах ветеранів.

Як подати заявку

Для заповнення потрібно мати:

  • електронний підпис (файловий ключ, апаратний ключ чи Дія.Підпис);
  • документ про освіту;
  • для членів сім'ї ветерана - документ, що підтверджує родинні зв'язки.

Далі слід авторизуватися у кабінеті на eveteran.gov.ua. Заповнивши онлайн-форму заяви, необхідно буде також пройти запропоноване тестування.

Після цього потрібно підписати заяву за допомогою електронного підпису.

У разі подання заяви членом сім'ї, ветеран має погодити її, наклавши свій електронний підпис.