Що робити, якщо пошта загубила вашу посилку: у якому випадку можна вимагати відшкодування

Випадки, коли в процесі доставки посилка губиться, рідко, але трапляються. Але не завжди можна отримати компенсацію - це залежить від правильності оформлення посилки. Важливо знати, що вартість загубленої посилки може бути компенсована тільки в разі, якщо під час відправлення було вказано оголошену цінність.

Як відбувається процес відшкодування збитків, пояснили в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій.

"У разі втрати такого відправлення оператор має відшкодувати збитки в розмірі суми оголошеної цінності відправлення. А також вартості послуги поштового зв'язку та штрафу в розмірі 50% вартості послуги", ідеться в повідомленні Нацкомісії.

Інструкція: що робити, якщо посилка загубилася

У цьому випадку потрібно звернутися на гарячу лінію поштового оператора та оформити заяву про втрату. На гарячу лінію можна звернутися як у месенджерах, так і телефоном.

Під час подання заяви необхідно буде подати документ, що підтверджує особу (паспорт), а також квитанцію, що підтверджує оплату посилки.

Важливо знати, що для ідентифікації та пошуку посилки використовується унікальний штриховий код - ідентифікатор, який містить 13 цифр. Цей номер має бути зазначений у квитанції. Якщо клієнт не знає номер ідентифікатор, відстежити та знайти посилку буде неможливо.