Згідно з законом, магазини та супермаркети на вимогу покупців зобов'язані обмінювати та приймати назад непродовольчі товари. І неважливо, чи були ці товари продані по акції, зі знижкою тощо.
Але зазвичай поруч із цінниками на акційних товарах у торгових точках розміщують написи про те, що вони не підлягають обміну та поверненню. Цим супермаркети порушують права споживачів, розповіли експерти "Захисту прав споживачів", пише OBOZ.UA.
Фахівці зазначають, що споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний. Підставою може бути те, що товар не підійшов покупцеві за такими критеріями:
- форма;
- розмір;
- колір;
- фасон.
Також товар мають обміняти, якщо покупець не може його використати за призначенням за інших причин. На це дається 14 днів.