В Україні щороку посилюються вимоги до страхового, необхідного для виходу на пенсію. Згідно із законом про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, щоб вийти на пенсію після досягнення 60-річного віку в 2024 році, потрібен стаж мінімум 31 рік, а 1 січня 2028 року – не менше 35 років.
Що робити українцям, у яких не вистачає страхового стажу для оформлення пенсії, розповіли у Пенсійному фонді, повідомляє видання PRO ГРОШІ.
Як зазначили у ПФУ, страховим стажем вважається період трудової діяльності, упродовж якого працівник підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню. Протягом цього періоду мають сплачуватися страхові внески у розмірі, не меншому за мінімальний страховий внесок.
Мінімальний розмір страхового внеску становить 22% від мінімальної заробітної плати. У разі, якщо найманий працівник отримує зарплату, меншу за мінімально вставлену законом, то роботодавець повинен доплачувати за нього ЄСВ до розміру мінімального страхового внеску.
Страховий стаж та своєчасна сплата ЄСВ є для працівника гарантіями:
- отримання пенсії в майбутньому;
- підтримки в разі нещасного випадку на виробництві чи професійного захворювання;
- оплати листків непрацездатності;
- отримання допомоги на випадок безробіття.