Клієнти державного ПриватБанку, які виїхали за кордон, стикаються із блокуванням своїх банківських карток. Причому фінустанова перед цим не надсилає українцям жодних попереджень чи сповіщень, а потім стверджує, що діє у межах чинних правил фінмоніторингу.
Детальніше про блокування рахунків біженців розповіли у виданні Новини.LIVE із посиланням на портал Minfin.
Що відомо про блокування карток
Одна з клієнток ПриватБанку залишила скаргу про те, що їй без пояснень заблокували картку та поставили перед фактом припинення відносин. Як пояснила жінка, вона отримувала незначні грошові надходження на картку цього банку, а тепер, коли їй раптово заблокували рахунок, не може забрати свої кошти, перебуваючи за кордоном.
Вона зазначила, що установа направила пояснення на її адресу прописки, де вона давно не живе, причому зробили це вже після блокування. Ні смс, ні електронного листа жінці банк не надсилав.
Що відповіли у ПриватБанку
У відповіді на скаргу представники банку зазначили, що установа працює виключно в межах чинного законодавства та згідно з нормативно-правовими актами Нацбанку, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності.
Працівники банку наголосили, що вони мають право вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму, однак точної причини блокування картки своїй клієнтці не назвали.
Як повернути свої кошти
Як пояснили у ПриватБанку, у таких випадках для перерахування залишків коштів клієнту чи представнику потрібно звернутися до будь-якого відділення банку і надати такі документи:
- реквізити рахунку, відкритого в іншій фінустанові на ім'я клієнта;
- документи, що підтверджують повноваження розпоряджатися рахунками;
- документи, що засвідчують особу;
- документ, що засвідчує реєстрацію у Держреєстрі фізосіб-платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- заяву про перерахування коштів.