Покупці супермаркетів можуть помітити, що практично у всіх продуктових мережах прилавки з овочами та фруктами знаходяться майже одразу біля входу. Для чого супермаркети використовують цей хитрий трюк, пише Mirror.
Навіщо розміщувати овочі та фрукти біля вхідних дверей
За словами експертів з архітектури та дизайну, супермаркети влаштовані таким чином, щоб спонукати покупців довше залишатися в магазині та робити більше покупок. Кожен куточок магазину спроектований так, щоб змусити покупців витрачати якомога більше.
Якщо розмістити відділ фруктів і овочів просто біля входу, погляд покупців одразу падатиме на них. Тому, купивши одразу фрукти та овочі, люди почуватимуться менш винними за те, що пізніше захопили якусь шкідливу їжу.
Є ще одна хитрість, яка спрацьовує щодо більшості покупців: супермаркети розміщують продукти першої потреби, приміром, яйця та хліб, у віддаленій частині супермаркетів.
Тому, щоб "добути" їх, покупці змушені ходити через довгі лабіринти з прилавками. Так збільшуються шанси, що по дорозі люди покладуть до кошика додаткові речі.