Через вимкнення електроенергії можуть перестати працювати банкомати і термінали, внаслідок чого трапляються неприємні інциденти. Про один з випадків розповів власник банківської картки, який намагався зняти гроші через банкомат ПриватБанку, коли раптово відключилося світло. Скаргу опубліковано на порталі "Мінфін".
За словами чоловіка, після відключення світла банкомат "потух", і навіть підключення генератору не допомогло вирішити проблему.
У відповідь представник банку написав, що банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної системи, тому в подібних ситуаціях слід насамперед звертатися до установи, яка видала картку. Тільки в такому випадку можливо ідентифікувати клієнта як власника картки та сформувати запит на повернення коштів.
Отже, якщо банкомат за тих чи інших обставин не видав кошти, потрібно діяти наступним чином:
- звернутися на гарячу лінію банку;
- подати заявку на повернення коштів;
- вказати номер термінала, адресу, суму і час проведення операції.
Коли фінустанова опрацює заявку та перерахунку грошей у терміналі, клієнту повернуть кошти на картку.
Якщо через відключення електроенергії картка застрягла в банкоматі, потрібно зателефонувати до свого банку та попросити заблокувати її. Потім можна буде отримати нову картку.