Співробітники супермаркетів і магазинів у жодному разі не можуть змушувати покупців оплатити товар, який був пошкоджений або розбитий випадково. У такому разі продавці можуть лише зафіксувати факт пошкодження майна.
Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» забороняється примушувати споживача купувати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту. Відповідно, ніхто не може змусити українця оплатити товар, який був пошкоджений або розбитий.
Експерти зазначають, що законодавство на боці споживачів у тому випадку, якщо товар було пошкоджено ненавмисно, а ризик випадкового знищення товару несе його власник, яким не є покупець до моменту оплати.
Однак при цьому, якщо представники закладу наполягають на вині клієнта, то довести це вони зобов'язані в суді. В іншому випадку - стягувати виплати з клієнтів права вони не мають.
І, звісно, у разі спірних ситуацій варто викликати поліцію.