ПриватБанк звернув увагу клієнтів на необхідність вчасно актуалізувати особисті дані, адже це обов'язкова умова для продовження обслуговування клієнта банком згідно із законодавством.
Однак у тому випадку, коли клієнт довго не оновлює дані, банк може тимчасово заблокувати їхні рахунки.
Згідно з вимогами НБУ, всі банки зобов'язані перевіряти актуальність даних своїх клієнтів. Це правило діє для всіх для того, щоб:
- забезпечити прозорість операцій
- уберегти клієнтів від шахрайства
Актуалізувати дані доводиться один раз на рік або один раз на два-три роки. Про це банк повідомляє самостійно, у ПриватБанку, наприклад, зробити це можна самостійно через застосунок.
А ось якщо клієнт ігнорує подібні повідомлення і прохання - йому можуть заблокувати доступ до рахунків на деякий час.