Спалахнула нова зірка: театр імені Лесі Українки відкрив 43-й сезон
Учора, 25 серпня, у продовження святкового настрою Дня Незалежності України, театр імені Лесі Українки відкрив 43-й театральний сезон.
Для відкриття колектив театру обрав визначний для України твір Івана Котляревського "Наталка Полтавка" і поставив на нього п'єсу. Однак, цю виставу Кам'янське баче не вперше.
Прем'єрою вона стала тільки для молодої і талановитої акторки Ганни Макєєвої. Дівчина вперше виконувала головну роль на сцені театру, вона блискуче відіграла образ Наталки, яка "між небом і землею" проживає дні в розлуці з коханим Петром (роль якого виконував Євген Босенко), і намагається не піддаватись умовлянням матері одружитися із заможним але байдужим для неї чоловіком.
Ганна Макєєва через спів і емоції, у які віриш, змогла передати настрій та світовідчуття центральної постатті вистави в такий спосіб, що глядач і сам починає вагатися у виборі: любов, якої немає поряд чи, все ж таки, "синиця в руках" тут і зараз.
Емоції, які викликає актор, перевтілюючись у героїв - головна ознака їх професійності, і в цьому контексті неможливо не згадати заслужену артистку України Ірину Чваркову в ролі Терпилихи - матері Наталки. Горпина Терпилиха упродовж вистави викликає почуття недовіри, відсторонення від неї через зневагу до чистого кохання доньки і вмовлянь одружитися хоча б із кимось заради "блага".
Також емоційну картину вистави зробили повною заслужений артист України Анатолій Вертій у ролі Макогоненка, Дмитро Сороколат у ролі Тетерваковьского і Максим Монастирський у ролі Миколи.
На початку повномасштабного воргнення росії в Україну редакція 5692 писала про роль театру в часи війни та наголошувала на тому, що підтримка культурного простору в складні часи надважлива для суспільства тим, що дає можливість змінити фокус уваги і дати змогу мистецтву укріплювати людину зсередини.
Відкриття сезону промовляє до містян не тільки підтримкою функції культури в житті людини, а й за допомогою українського твору екологічно підсилює відчуття національної ідентичності глядача та його приналежність до етносу України.