Клієнти масово скаржаться на роботу Ощадбанку: чому з карток користувачів почали щомісяця знімати по 100 гривень
Клієнти "Ощадбанку" скаржиться, що з їхніх рахунків кожного місяця почали знімати по 100 гривень, а для того, щоб перевірити баланс, треба заплатити 3 гривні.
У коментарях на офіційній fecebook-сторінці банку все частіше почали з'являтися скарги незадоволених користувачів.
Ощадбанк - найнеприємніший банк. Стягує по 100 гривень із пенсіонерів за просто так. Щоб отримати баланс по карті, бере 3 гривні, — пише один із клієнтів.
Як коментують ситуацію в "Ощадбанку"
Як зазначають представники банку, гроші не можуть списуватися просто так. Це оплата за обслуговування рахунку. Проте комісія у розмірі 100 гривень починає зніматися лише в тому випадку, якщо рахунком не користувалися протягом року.
Щоб уникнути комісії, потрібно хоча б раз на рік розрахуватися карткою. Наприклад: поповнити телефон чи сплатити Інтернет, — повідомили в "Ощадбанку".
Чому знімається комісія за перевірку балансу на карті
Крім того, в "Ощадбанку" прокоментували й інше зауваження користувачів й пояснили, що плата за перевірку балансу банкоматі або терміналі перший раз не знімається. А заплати 3 гривні доведеться за повторну операцію.
Щодо перевірки балансу: клієнт може цілодобово та безкоштовно його перевіряти через програму або чат-бот. У банкоматі/терміналі перша спроба перевірки безкоштовна, наступні запити — 3грн/запит, — пояснюють в "Ощадбанку".
Читайте також: Прийде неочікувано велике потепління: метеорологи назвали дату, коли температура підніметься до 17 градусів тепла
Наступного тижня цінники на АЗС вас здивують: до чого варто бути готовим водіям