• Головна
  • Користувачі "Vodafone" скаржаться на "викрадення" оператором грошей з рахунків: що сталось
15:00, 25 січня 2023 р.
Надійне джерело

Користувачі "Vodafone" скаржаться на "викрадення" оператором грошей з рахунків: що сталось

Користувачі "Vodafone" скаржаться на "викрадення" оператором грошей з рахунків: що сталось

Через обстріли росією енергетичної інфраструктури України, громадяни нашої держави вимушені пристосовуватись до життя в умовах постійних відключень електроенергії. Разом зі світлом в оселях громадян зникає і стаціонарний інтернет. Останньою надією у таких випадках залишається мобільний зв'язок та інтернет.

І хоч українці спочатку активно скаржились, що й вони не працюють під час відключень електроенергії, зараз ситуація трохи покращилась. Однак тепер з'явилась інша проблема: з рахунків громадян почали списувати гроші за незрозумілі послуги, які вони не підтверджували.

Про таку ситуація розповіла клієнтка "Vodafone" на офіційній сторінці оператора в "Facebook".

Водафоне, ви вкотре мене розчаровуєте! Я поповнила рахунок на суму свого тарифу, а ви просто взяли і вкрали частину грошей і підключили мені "невідомо що", чим я не користувалася і не просила мені підключати, тепер я знову маю поповнювати рахунок, – розповіла користувачка.

Крім того, вона вирішила дізнатись, чому обраний тариф не підключається автоматично після поповнення, а лише після маніпуляцій з СМС-кодом, дочекатись який майже неможливо, за словами жінки.

Користувачі "Vodafone" скаржаться на "викрадення" оператором грошей з рахунків: що сталось, фото-1

У "Vodafone" прокоментували ситуацію та запропонували розібратись у проблемі.

Шкода, що використання послуг компанії засмутило вас, проте хочемо зауважити, що кожні витрати мають обставини. При цьому будь-які платні послуги підключаються лише за ініціативою абонента, - відповіли на офіційні сторінці оператора.

Також у компанії вирішили уточнити, що стало причиною "викрадення" грошей, які були внесені клієнтом, і чому частину коштів було знято, а пакет послуг на місяць не був підключений.

Послуги не можуть підключитися за нашою ініціативою, послуги можуть продовжитись, якщо ви ними користувалися раніше і не відключили. Будемо раді допомогти розібратися у приватних повідомленнях, - додали у "Vodafone".

Читайте також: Військовий резерв України: що це таке і з кого складається

Не мучте дитину супами: лікарка розповіла про радянський міф

Повістки в суд тепер надсилатимуть через "Viber": що це означає та чи можна проігнорувати

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#послуги #оператор #рахунок #мобільний зв'язок #водафон #vodafone
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...