
Сайт-візитка: що це та навіщо потрібно?
"Якщо вашого бізнесу немає в Інтернеті — значить вас немає в бізнесі", — сказав одного разу Білл Гейтс, та був абсолютно правий: сьогодні всі інтернет-користувачі — це ваші потенційні покупці. Тому так важливо подбати про свою присутність у мережі та розвивати власний бізнес саме у цьому напрямку.
Так, сайт визитка под ключ — відносно недороге, універсальне та ефективне рішення для компанії, власного бізнесу, або бренду. Які переваги такої платформи, та як і кому допоможе сайт-візитка — розберемося разом.
Що таке сайт-візитка та яку інформацію повинен містити
Назва говорить сама за себе — це сайт-візитна картка компанії, або людини.
Мета сайту — презентувати вас або ваш бізнес в інтернеті, залучити якомога більше зацікавлених користувачів та утримувати зацікавленість тих, чиєю прихильністю ви вже заволоділи. Платформа стане зручним інструментом для адвокатів, юристів, психологів, майстрів, творчих студій, фотографів, тощо.
П'ять причин, з яких варто мати свій сайт-візитку:
Швидкий спосіб знайти нових клієнтів та перевершити конкурентів. Ваші потенційні клієнти вже знаходяться в інтернеті, тому створення візитки є найефективнішим способом дати про себе знати.
Доступна вартість послуги. Створення сайту-візитки під ключ може бути доступним навіть для власників малого бізнесу, завдяки лаконічній структурі та невеликій кількості сторінок.
Мінімальні витрати на утримання. Інформація на сайті не потребує постійного оновлення, тому окрім одноразової сплати за домен та послуги створення сайту, ваші постійні витрати обмежуються лише періодичною сплатою за хостинг.
Залучення цільової аудиторії. Платформа дозволяє створити власний блог, або інтегрувати кнопки соціальних мереж та таким чином перенаправляти зацікавлених користувачів на сайт.
Безкоштовні та швидкі правки. Зазвичай, сайти-візитки створюються на простих та зрозумілих платформах. Це дозволить, за потреби, легко та швидко скоригувати інформацію на сайті. Наприклад, змінити адресу, або додати номер телефону. Вам не доведеться для цього наймати спеціалістів та платити за додаткові послуги.
Цікаві сторінки та різноманітність контенту: що входить до структури сайту-візитки?
Олексій Шептура, кофаундер української IT-компанії Webnauts та експерт з розробки сайтів, що реально продають, розповідає про те, що має входити до структури сайту-візитки. Тож, сайт повинен містити основну інформацію про засновника компанії, послуги, які надаються, та переваги перед конкурентами. Контактна інформація розміщується на видному місці, разом із кнопкою зворотнього дзвінка. Сайт може бути зроблений у вигляді лендінгу, але, за бажанням, розділи можна розмістити на окремих сторінках. Які ж вони можуть бути?
1. Головна сторінка сайту — ваша візитна картка
Основна сторінка вашого сайту — є першим враженням про вас, тому важливо зробити її максимально зрозумілою і корисною. Розміщуйте лише важливу інформацію, яка точно зацікавить потенційних клієнтів. Не забувайте про короткий і змістовний заголовок, що підкреслить переваги вашої компанії. Сторінка також повинна містити якісні фотографії вашого продукту. Також можна додати інформацію про вашу команду. Зверніть увагу, що головна сторінка повинна бути привабливою і цікавою для відвідувачів, адже вона відіграє важливу роль в процесі залучення нових клієнтів.
2. Сторінка послуг — запропонуйте користувачеві найкраще
Якщо головна сторінка містить короткий опис ваших послуг, на сторінці послуг вам потрібно презентувати їх більш детально. Створіть їх повний перелік, додайте портфоліо або відео, щоб продемонструвати свої досягнення. Не забудьте зазначити всі вигоди, які отримає клієнт, якщо звернеться до вас. Наприклад, розкажіть про програму лояльності для постійних клієнтів або про гарантійне обслуговування товарів, які були придбані саме у вас.
3. Відгуки користувачів — індикатор довіри до вас
Як правило, блок з відгуками розміщують на головній сторінці або сторінці з описом послуг. Щоб зробити цей блок ефективним, додайте скріншоти з реальними відгуками клієнтів з соціальних мереж, або інтегруйте відгуки з Google на ваш сайт. Не використовуйте вигадані або куплені відгуки, оскільки це буде одразу видно. Впевніться, що розміщені на сторінці відгуки — правдиві та переконають потенційних клієнтів в якості ваших послуг.
4. Прайс-лист — рекомендації та поради
Щоб доступ до прайс-листа був зручним, додайте його на сторінку з послугами або розмістіть окремо. Створіть підпункти, якщо пропонуєте багато товарів або послуг, та розподіліть їх за категоріями. Вказуйте повні назви позицій, щоб уникнути плутанини з номерами, абревіатурами та кодами. Для зручності клієнтів відмітьте популярні товари, послуги та тарифи спеціальними позначками.
5. Блог, або розділ новин — спосіб зібрати зацікавлених користувачів
Додайте на сайт розділ з новинами та приверніть увагу клієнтів до подій, що відбуваються у вашій компані. Або ж ведіть блог, у якому публікуйте статті зі сфери вашої діяльності, наприклад, як вибрати найкращий сорт кави, якщо у вас кав’ярня, або розкажіть про переваги використання різних типів матеріалів, якщо у вас будівельна компанія. За допомогою цікавого блогу ви зможете зберегти зв’язок з поточними клієнтами та залучити нових.
6. Сторінка “Контакти” — не залишайте важливе без уваги
Для впевненості та зручності клієнтів вкажіть на сайті адресу вашого офісу, розмістіть інтерактивну карту “Як до вас дістатися”. Також варто додати інформацію про години роботи, електронні адреси та номери телефонів для зв'язку. Якщо ваша компанія має сторінки в соціальних мережах, залиште посилання на них, щоб клієнти могли знайти вас та отримати додаткову інформацію.
Тепер ви маєте повну уяву про сайт-візитку та за допомогою наших підказок зможете зробити зручний інструмент для свого бізнесу. А якщо сайт створили раніше — зіставте свій досвід із нашим!