• Головна
  • Які мережі АЗС в Україні торгують контрафактом: сурогат, замість бензину
13:00, 15 серпня 2023 р.
Надійне джерело

Які мережі АЗС в Україні торгують контрафактом: сурогат, замість бензину

Які мережі АЗС в Україні торгують контрафактом: сурогат, замість бензину

З початком повномасштабного вторгнення в Україні значно зросла кількість контрафактного пального. І хоч наразі проблема стала меншою, однак досі продовжує існувати, особливо це стосується невеликих населених пунктів. На порталі avtosota.com розповіли, які мережі причетні до незаконного виробництва бензину А-95. 

Зазначається, що мережі ANP та AVIAS мають стосунок до незаконого виробництва бензину. Також, за даними Інституту споживчих експертиз, у цих компаніях несподівано зросли продажі бензину, що додає складності висновкам дослідження.

Пальне, яке не відповідає стандартам

Згідно з дослідженнями, деякі види пального в Україні не відповідають передбаченим Державним стандартам України. Наприклад:

  • у бензині KRAFT виявили перевищення допустимого рівня сірки у 35 разів – 352 мг/кг (максимальний поріг - 10 мг/кг);
  • у бензині DNIPRO OIL GROUP виявили підвищений вміст сірки, який перевищував норму в 70 разів;
  • у бензині KRAFT виявили підвищену концентрацію токсичного бензолу в чотири рази;
  • у бензині “ДНІПРО ОЙЛ ГРУП” виявили підвищену концентрацію токсичного бензолу більш ніж у сім разів.

Чим небезпечний підвищений вміст бензолу

Підвищений рівень бензинолу в бензині несе загрозу як для водіїв, так і для пішоходів. Адже він може стати причиною:

  • несправностей двигуна,
  • перегріву,
  • збільшення викидів шкідливих речовин в атмосферу,
  • накопиченню сажі тощо.

Варто зазначити, що скорочення кількості контрафактного пального пов’язане зі зменшенням виробничих потужностей пального в Україні. Адже останнім часом часом скоротилася кількість “міні-НПЗ” – імпровізованих виробничих потужностей. Деякі з них були знищені внаслідок ракетних атак росії, а інші зупинили роботу через логістичні проблеми й нестачу ресурсів.

Саме тому частина мереж перейшла на імпортне пальне й таким чином перейшла з “червоної” зони (невідповідність стандартам чистоти пального) до “синьої” зони (помірна відповідність).

Ті ж канали контрафактного збуту, які лишилися в державі, працюють переважно в невеликих регіональних мережах, які не потребують значних обсягів. Тому найбільша загроза зберігається для водіїв, які проживають у невеликих містах і селах України.

Однак споживачам варто залишатися пильними та заправляти авто лише на перевірених АЗС. Саме це є запорукою безпеки дорожнього руху, збереження працездатності двигуна та захисту добробуту водіїв і пішоходів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#пальне #паливо #топливо #бензин #заправки #авто #машини
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...