Чому в супермаркетах фрукти та овочі завжди розміщують біля входу: в чому хитрість
Фото: shutterstock.com
Покупці супермаркетів можуть помітити, що практично у всіх продуктових мережах прилавки з овочами та фруктами знаходяться майже одразу біля входу. Для чого супермаркети використовують цей хитрий трюк, пише Mirror.
Навіщо розміщувати овочі та фрукти біля вхідних дверей
За словами експертів з архітектури та дизайну, супермаркети влаштовані таким чином, щоб спонукати покупців довше залишатися в магазині та робити більше покупок. Кожен куточок магазину спроектований так, щоб змусити покупців витрачати якомога більше.
Кількість думок, які вкладаються в дизайн продуктового магазину, з психологічної та маркетингової точки зору, абсолютно дика, - кажуть фахівці.
Якщо розмістити відділ фруктів і овочів просто біля входу, погляд покупців одразу падатиме на них. Тому, купивши одразу фрукти та овочі, люди почуватимуться менш винними за те, що пізніше захопили якусь шкідливу їжу.
Ще один спосіб змусити вас витратити більше грошей — це розташувати ряд із зерновими пластівцями так, щоб солодкі пластівці знаходилися на рівні очей дитини, щоб вони з більшою ймовірністю схопили одну, тоді як більш здорові варіанти були набагато вище, - зазначають експерти.
Є ще одна хитрість, яка спрацьовує щодо більшості покупців: супермаркети розміщують продукти першої потреби, приміром, яйця та хліб, у віддаленій частині супермаркетів.
Тому, щоб "добути" їх, покупці змушені ходити через довгі лабіринти з прилавками. Так збільшуються шанси, що по дорозі люди покладуть до кошика додаткові речі.