• Головна
  • Особливості створення рекламних креативів
Новини компаній
10:09, 1 липня

Особливості створення рекламних креативів

Новини компаній

У наш час досить активно у сфері реклами та маркетингу використовується таке поняття, як рекламні креативи. Вони представляють собою певні оголошення, які містять рекламу товару або конкретної послуги у вигляді аудіо, відео, статичного зображення або анімаційного об’єкту. Креатив представляє собою саме той кінцевий продукт, який перед собою бачить користувач. Основна задача рекламного креативу полягає в тому, щоб у результаті користувач здійснив цільову дію. На сьогодні наше рекламне агентство Україна пропонує велику кількість різноманітних ідей для того, щоб реалізувати на практиці будь-які рекламні креативи.

Основні різновиди креативів для реклами

Якщо розглядати безпосередньо рекламні креативи, то їх можна розподілити по трьом напрямкам: концепція показу, формат та тригери. По форматам рекламні креативи можуть бути представлені наступними видами:

  • статичні – різноманітні ілюстрації, фотографії, банери та картки. Вони можуть мати вертикальний або горизонтальний напрямок, бути різної форми, або також зібраними у групу або одиничними;
  • аудіо – сюди можна віднести звукову рекламу товару або послуги;
  • відео – сюди відносяться невеликі міні-фільми або ж ролики;
  • анімація – це може бути запис екрану або ж гіфка;
  • ігрові креативи – опитування, тести та інші механізми, завдяки яким можна реалізувати взаємодію з користувачем.

Загальна ідея будь-якого рекламного креативу розкривається у концепції показу. Серед прикладів концептуальних креативів можна виділити наступні:

  • ізольоване зображення продукції – це дозволяє привертати увагу за рахунок того, що повністю відсутні інші зайві деталі, особливо, якщо сам предмет знаходиться на нейтральному фоні;
  • різноманітні варіанти застосування продукції – досить часто у кадрі може зустрічатися людина, яка буде показувати, яким чином на практиці можна застосовувати той чи інший продукт;
  • емоції, які виникають під час використання конкретного товару – для реклами сноубордів може підійти атмосфера гір та висоти.

Не менш важливої уваги заслуговують тригери рекламних креативів, які повинні у користувачів викликати певну реакцію. Ці тригери можуть бути:

  • раціональними – вони створюються на основі логіки та фактів;
  • емоційними – для їх створення застосовується все можливе для того, щоб можна було грати на почуттях та емоціях.

На етапі створення різноманітних креативів для реклами не потрібно застосовувати одразу всі концепції, так як це зможе взагалі загнати у глухий кут.

Які моменти варто пам’ятати на етапі створення рекламного креативу?

У тому випадку, якщо відбувається процес створення креативу для реклами, варто пам’ятати про наступні моменти:

  • фірмовий стиль – відомі бренди, як показує практика, дозволяють собі експериментувати у виборі ейдетики, візуальних елементів та фірмових кольорів;
  • всю інформацію потрібно доносити максимально чітко – не варто робити перенавантаження користувача. Велику кількість елементів, які будуть пропонуватися, варто розміщувати на різних рекламних креативах;
  • варто правильно розставити акценти – незалежно від того, який рекламний креатив буде використовуватися, потрібно вміти виділити основні деталі та емоції;
  • при використанні провокацій потрібно не перестаратися – якщо використовувати досить гострі тригери, то як правило, вони можуть швидко збільшити цільову аудиторію, але потрібно з ними бути обережними.

Під час розміщення рекламних креативів не менш важливо враховуватиправила модерації та вимоги, які висуваються зі сторони конкретної платформи.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...