З початку серпня майже 5 тис. споживачів отримали офлайн допомогу персональних менеджерів Дніпропетровської філії "Газмережі"
Дніпропетровська філія «Газмережі» завжди прагне забезпечити найвищий рівень обслуговування та зробити кожен етап співпраці максимально зручним. Саме тому за відвідувачами Центру обслуговування закріплюється персональний менеджер.
Персональний менеджер - це кваліфікований спеціаліст, який готовий надати вам індивідуальні рішення для будь-яких питань, пов'язаних з розподілом природного газу в області. З початку серпня майже 5 тис. споживачів звернулися до Центрів обслуговування, аби отримати професійну офлайн допомогу.
Персональний менеджер допоможе споживачам блакитного палива регіону з:
- передачею показань лічильника газу та оплатою рахунків за доставку енергоресурсу;
- укладанням договорів на підключення до газових мереж, заміну та ремонт газового обладнання, відновлення і припинення газопостачання;
- оформленням договорів на проведення техобслуговування газових мереж та приладів;
- викликом контролера чи майстра;
- переоформленням особового рахунку на нового власника.
Відчуйте переваги роботи з персональним менеджером – звертайтеся за кваліфікованою допомогою до найближчого Центру обслуговування на Дніпропетровщині.
Адреси та графік роботи можна знайти за на сайті компанії у розділі «Контакти» – https://dnp.grmu.com.ua/.
Нагадуємо, що Центри обслуговування клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» не працюють під час повітряної тривоги.