• Бактерицидний опромінювач: Як обрати та де купити в Україні
16:13, 9 вересня

Бактерицидний опромінювач: Як обрати та де купити в Україні

Новини компаній
Бактерицидний опромінювач: Як обрати та де купити в Україні, фото-1

Бактерицидний опромінювач — це ефективний прилад для дезінфекції повітря та поверхонь, що використовується для знищення вірусів, бактерій та грибків. Він широко застосовується в медичних закладах, громадських установах, школах, дитячих садках і навіть у домашніх умовах. У цій статті ми розглянемо, що таке опромінювач бактерицидний, як його правильно вибрати та де купити в Україні.

Що таке бактерицидний опромінювач?

Бактерицидный облучатель — це прилад, що використовує ультрафіолетове (УФ-C) випромінювання для знищення мікроорганізмів, включаючи віруси, бактерії, спори грибків та інші патогени. Опромінювач бактерицидний випромінює світло з довжиною хвилі 253,7 нанометрів, яке проникає в клітини мікроорганізмів і руйнує їхню ДНК, перешкоджаючи розмноженню та поширенню інфекцій.

Види бактерицидних опромінювачів

Існує кілька типів бактерицидних опромінювачів, кожен з яких має свої особливості та призначення:

Відкриті бактерицидні опромінювачі

Ці прилади випромінюють ультрафіолетове світло безпосередньо в приміщення. Вони ефективні для знезараження повітря та поверхонь, але їх використання вимагає обов’язкової відсутності людей, тварин та рослин у приміщенні під час роботи. Такі опромінювачі застосовуються в лікарнях, лабораторіях і операційних.

Закриті бактерицидні опромінювачі (рециркулятори)

Закриті бактерицидні опромінювачі оснащені вентилятором, який забирає повітря з приміщення, пропускає його через камеру з УФ-лампою і випускає назад вже очищене. Ці прилади безпечні для використання в присутності людей і підходять для дезінфекції повітря в школах, офісах, лікарнях та інших громадських місцях.

Переносні бактерицидні опромінювачі

Переносні моделі зручні для використання в домашніх умовах або в невеликих приміщеннях. Вони компактні, легко переміщуються та підходять для знезараження невеликих площ або конкретних зон. Такі опромінювачі можна використовувати для обробки дверних ручок, столів, кухонних поверхонь та інших часто доторкуваних предметів.

Як вибрати опромінювач бактерицидний?

Перед тим, як бактерицидный облучатель купить, важливо звернути увагу на кілька ключових критеріїв:

• Призначення та тип приміщення: Вибір типу опромінювача залежить від того, де саме він буде використовуватись. Для медичних закладів і лабораторій підходять відкриті бактерицидні опромінювачі, тоді як для офісів, шкіл та домашнього використання кращими будуть закриті моделі (рециркулятори).
  • Площа приміщення: Потужність приладу повинна відповідати розміру приміщення, яке необхідно знезаражувати. Оберіть модель, яка ефективно покриває всю площу приміщення для досягнення найкращих результатів.
  • Безпека використання: Переконайтеся, що опромінювач має всі необхідні сертифікати якості та відповідає стандартам безпеки. Відкриті моделі можуть бути небезпечними для здоров’я, тому їх слід використовувати з дотриманням усіх заходів безпеки.
  • Тривалість служби лампи: Зверніть увагу на те, скільки годин роботи гарантує виробник. Чим довше термін служби лампи, тим рідше її потрібно буде замінювати.

Де купити бактерицидний опромінювач в Україні?

Купити бактерицидний опромінювач в Україні можна в кількох місцях:

• Інтернет-магазини: Це один з найзручніших способів купівлі. У популярних інтернет-магазинах, таких як Rozetka, Prom, або Алло, представлений великий вибір опромінювачів різних типів і моделей. Тут можна прочитати відгуки покупців, порівняти ціни та характеристики.
  • Магазини медичної техніки: Тут ви можете отримати професійну консультацію та перевірити товар перед покупкою. Магазини медичної техніки пропонують широкий вибір бактерицидних опромінювачів для різних потреб.
  • Аптеки: Деякі аптеки також продають бактерицидні опромінювачі. Це може бути зручним для тих, хто хоче особисто оглянути прилад перед покупкою.

Скільки коштує бактерицидний опромінювач?

Ціна на бактерицидні опромінювачі в Україні залежить від типу приладу, його потужності, бренду та додаткових функцій. Вартість переносних моделей починається від 800 гривень, тоді як закриті опромінювачі (рециркулятори) коштують від 2000 до 6000 гривень. Відкриті бактерицидні опромінювачі, що використовуються в медичних установах, можуть коштувати дорожче через їхню високу потужність і специфічні вимоги.

Облучатель бактерицидный — це ефективний засіб для знезараження повітря та поверхонь, який допомагає знизити ризик поширення інфекцій і забезпечити безпеку в будь-якому приміщенні. Перед тим як купити бактерицидний опромінювач, враховуйте його тип, призначення, площу приміщення та рівень безпеки. Це допоможе вам зробити правильний вибір і забезпечити надійний захист від шкідливих мікроорганізмів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію