
Що в коробці те й на коробці: як популярна марка морозива обманювала покупців

В Україні популярна марка морозива потрапила в скандал. Виробник "Хрещатика" і "Каштан" вказував на упаковці не дійсний склад.
Що було вказано на упаковках
Шляхом перевірки було встановлено, що у виробництві пломбірів "Фабрика морозива Хладопром" використовувала сухе молоко, замість заявленого в складі питного.
Комітетом дослідження було встановлено факт - "Хладопром" не закуповував коров'яче молоко і у вересні, і в листопаді 2020 року, а отже - не використовував його у виробництві.
Висновком дослідження стало наступне - питне коров'яче молоко і сухе молоко не є однаковим продуктом, відповідно інформація про склад, зазначена на упаковках, - неправдива.
Яке покарання послідувало
Виробника морозива марок "Хрещатик" і "Каштан" оштрафували на 1,37 мільйона гривень. Покарання відбулося за поширення виробником неправдивої інформації про склад продукту.
Зазначення у маркуванні морозива неправдивих складових, які не використовуються під час виробництва продукту - порушення закону.
Читайте також: Як відновити організм після свят: прості способи
Багато паперових гривень почали вилучати з обороту: як виглядають ці банкноти і навіщо це роблять
Дизель на українських АЗС не пройшов зимовий тест: як українські водії вбивають свої авто взимку