• Головна
  • Дизель на українських АЗС не пройшов зимовий тест: як українські водії вбивають свої авто взимку
10:18, 6 січня 2023 р.
Надійне джерело

Дизель на українських АЗС не пройшов зимовий тест: як українські водії вбивають свої авто взимку

Дизель на українських АЗС не пройшов зимовий тест: як українські водії вбивають свої авто взимку

В Україні вже довгий час тримається тепла погода. Це добре не тільки для домовласників, оскільки температура в будинку залишається прийнятною. Температура рятує ще й власників дизельних автомобілів.

Стає легше від того, що дизель на заправках є. Як такого дефіциту вже немає. А ось якість "солярки" - під питанням. Перевірку дизеля вирішив провести Інститут споживчих експертиз. Дуже важливо було зрозуміти, як поведеться паливо в зимових умовах.

На пробу взяли зразки звичайного дизеля на АЗС:

  • ОККО;
  • WOG;
  • SOCAR;
  • SHELL;
  • KLO;
  • PRIME;
  • ZOG;
  • АВІАС;
  • AMIC;
  • AVANTAGE 7;
  • CHIPO;
  • BVS;
  • БРСМ-нафта;
  • Neftek;
  • U.GO;
  • BILL OIL;
  • ЕНЕРГО-ЕКСПОРТ;
  • ПАТРІОТ;
  • ЄВРО 5.

Взяли на пробу і преміальні зразки:

  • Pulls Diesel Арктика OKKO;
  • Mustang +WOG;
  • Ventus Diesel KLO;
  • Nano Extro SOCAR;
  • Euro + БРСМ-нафта.

Цей вид палива коштує значно дорожче. У нього дуже висока температура замерзання, тому й позиціонують його, як "арктичне".

Паливо проходило на відповідність ДТСУ за параметрами:

  • температура фільтрації;
  • температура займання;
  • сірка.

Результати розділили на зони: червону і зелену. У другу зону відправили АЗС, паливо яких не пройшло за нормами ДСТУ. Формально, навіть вони залишаються в межах закону, оскільки на час війни дозволена реалізація палива класу Євро-3. У зеленій зоні будуть, як ви зрозуміли, АЗС з хорошими результатами.

Хороша якість дизеля - зелена зона

Стандартна "солярка", яка витримує 20 градусів морозу виявилася на ZOG, AVANTAGE.

Дизель на KLO витримав -21 градус. Prime і Chipo витримали -22 градуси.

Паливо на ОККО і SOCAR витримало -23 і -24 градуси. Рекорд встановила мережа WOG - 26 градусів нижче нуля.

За температурою спалаху - не нижче 55 градусів за Цельсієм, найкращим стало паливо на SOCAR - 70 градусів. WOG і OKKO показали результат у 67 і 65 градусів за Цельсієм відповідно.

За кількістю сірки всі учасники вписалися в норму.

Поганий дизель - червона зона

Незначні відхилення помічені на АЗС: Shell, Neftek, U.Go - близько 18-19 градусів нижче нуля. В інших випадках, ситуація дуже сумна. Цих АЗС краще уникати при сильних морозах.

Температура спалаху не відповідала нормі у мереж: AMIC, БРСМ-нафта, BILL OIL, ЕНЕРГО-ЕКСПОРТ і ПАТРІОТ. За деякими ознаками можна припустити, що паливо на цих АЗС зробили на міні-НПЗ.

Якість преміального палива

Найбільша температура замерзання у Pulls Diesel Арктика OKKO - мінус 36 градусів. WOG, SOCAR витримали до мінус 35 градусів. KLO - мінус 33 градуси. Дизель від БРСМ не дотягнув до нормативу - мінус 19 градусів.

Читайте також: Ці продукти занапастять ваше здоров'я через величезний вміст цукру: дієтологи радять звести споживання цих продуктів до мінімуму

Названо головні хитрощі, які використовують банки з кредитними картками

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#паливо #дизель
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...