• Головна
  • Як вибрати надійного постачальника товарів з Китаю
Новини компаній
09:27, 24 липня

Як вибрати надійного постачальника товарів з Китаю

Новини компаній

Китай давно став Меккою для товаровиробників та рітейлерів — недарма в країні виготовляється левова частка продукції відомих світових брендів. Та й китайські компанії наступають на п'яти маститим конкурентам, принаймні у ряді сегментів ринку. Наприклад, торгові марки з Піднебесної, що спеціалізуються на смартфонах і планшетах, телевізорах, комп'ютерній техніці та аксесуарах представляють моделі нітрохи не гірші за європейські, американські, японські або корейські аналоги (які в більшості випадків також збираються в Китаї). Але коштують при цьому дешевше.

Тому багато споживачів та ділових людей засвоїли просту істину: хочеш заробити чи заощадити — ласкаво просимо до Китаю! Інша річ, що зараз, в епоху розвиненого інтернету, їздити до Піднебесної за товаром зовсім необов'язково. Договір можна укласти і онлайн-режимі. Тож залишається скористатися послугами логістичних компаній, які привезуть замовлення цілим та неушкодженим. Недарма в наші дні доставка вантажу з Китаю — потрібна послуга, зокрема українські підприємці. Але вибрати надійного постачальника непросто. Давайте розберемося, що слід звернути увагу.

Як вибрати надійного постачальника товарів з Китаю, фото-1

Де взагалі шукати партнерів для закупівель у Піднебесній?

У лихі дев'яності люди змушено займалися так званим човниковим бізнесом — самостійно возили товари з різних країн і продавали їх на українських ринках. Найбільшою популярністю користувалися Китай та Туреччина. Однак регулярні поїздки до Китаю були доступні далеко не кожному — чимала вартість колії туди й назад дорожчала товар. Адже човники не мали достатньо коштів на закупівлю великих партій, тому згодом такий бізнес практично вимер.

Але й сьогодні особиста поїздка до Піднебесної задоволення не з дешевих. Та й ризик неабиякий — можна нарватися на шахраїв у незнайомій країні з незрозумілими традиціями та культурою, і взагалі залишитися ні з чим. Отже, переважна кількість підприємців шукає постачальників через інтернет.

Шукаємо постачальника самі чи довіряємося професіоналам

По суті доступні два варіанти:

  • Самостійно аналізувати інформацію, розміщену на маркетплейсах та торгових онлайн-майданчиках майданчиках.
  • Скористайтеся допомогою фахівців.

Другий спосіб менш ризикований, особливо, якщо у вас немає досвіду торгівлі з Китаєм, ні знання китайської мови. Можна звернутися до спеціалізованої контори, яка надає подібні послуги. Також часто допомогою у пошуку партнерів займаються окремі підрозділи логістичних компаній, які доставляють товари з Китаю. Останній варіант вигідніший тим, що відразу в одному місці «вбиваєш двох зайців» — вирішуєш питання і з товаром, і з організацією перевезення вантажу.

Менеджери за завданням замовника підберуть необхідні товари, складуть список потенційних постачальників, оцінять репутацію кожного та порекомендують найнадійнішого із привабливими ціновими пропозиціями. Більше того, якщо клієнт бажає здійснити пробну закупівлю для оцінки якості товару та сервісу, на місці перевірять відповідність реальній ситуації тому, що було обіцяно на словах у ході ділового листування.

Самостійний пошук є вигідним тим, що не потрібно платити посереднику за його послуги. Шукати слід на китайських онлайн-майданчиках, оскільки на міжнародних платформах або в українських рітейлерів ціни будуть значно вищими. Наприклад, можна скористатися такими маркетплейсами як 1688 або Таобао. Останній варіант більше підходить для дрібнооптових закупівель. Важливо знати, що більшість платформ з найнижчими цінами немає іншої локалізації, крім китайської. Так що включаємо браузерний переклад і починаємо серфити по безкрайніх просторах пропозицій співпраці, які розміщують мільйони китайських фірм.

Результатом пошуку стане перелік відповідних обраним критеріям товарів та, відповідно, постачальників. Зі сторінки продавця на маркетплейсі завжди можна потрапити на сайт потенційного партнера. Вже там можна проаналізувати:

  • каталог продукції;
  • політику ціноутворення;
  • умови співпраці;
  • наявність знижок та пільг для постійних клієнтів (це на майбутнє);
  • чи отримані сертифікати FDA та/або CE, що означає досвід міжнародної торгівлі;
  • рейтинг.

Якщо в основному все сподобалося, то можна розпочати переговори (знов-таки найчастіше за допомогою листування та онлайн-перекладача) про першу закупівлю або роботу на умовах дропшипінгу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#доставка з Китаю #поставщики Китай #вантажі Китай #доставка з Китаю
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...